Wachttijden
Wachttijd:
Aanmeldstop - geen ruimte voor nieuwe clienten.
Heraanmelders kunnen wel via email of contactformulier contact opnemen.
Afwezigheid wegens vakantie of cursus:
10 juni-16 juni
15 juli -25 augustus
Waarneming door:
Telefonisch/email bereikbaar JA
Mocht ik de telefoon niet kunnen opnemen of niet binnen 24 uur kunnen terugbellen:
In geval van nood of crisis kunt u het beste uw huisarts bellen of de huisartsenpost.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de verwijzer, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).